Dag 2 - Del 1

Jag delar upp dagen i olika delar när jag känner för 
att nu måste jag få skriva av mig. Denna blogg är ju trots allt 
till för mig, endast mig.
 
Just nu kl 13.05 känner jag mig hungrig och magen skriker.
Jag har världens sötsug. Världens jävla sötsug.
Tog mig två korvmackor för 30 min sedan.
De anser jag nog som en lunch idag, eftersom jag ej utfört en 
endaste aktivitet.
 
Frukosten idag bestod dock av ett äpple.
Kanske inte det förnuftigaste, men jag har alltid varit
otroligt usel på att komma ihåg just frukost och har
sällan tid över för det på morgonen när jag ska 
bege mig till jobbet.
 
Det känns som jag redan håller på att ge upp detta.
Men ska pressa mig till max denna gång.
 
Jag har trots allt en tydlig ätstörning när det kommer till
"tröstätande" or whatever you want to call it.

Det är så sjukt att så fort sambon är hemma så går det 
betydligt lättare att hålla sig i från allt sött till en viss mängd, 
Självklart har jag ätit då också, men inte alls samma mängd.

Så fort sambon åker i väg och jag är helt ensamnen på
kvällarna mellan kl 19-22 så är det hopplöst.
Jag trycker i mig en glass. När den är slut, då trycker jag
i mig fika. När jag är less på fikat, ja då trycker jag i mig godis.
När godiset börjar ta slut så får jag uppstötningar i form av 
galla. på grund av att jag äter för mycket. Jag in princip spyr
för att jag äter för mycket. Det är inte direkt för att det är gott
utan det är en drog. Som vilken drog som helst. 

De gör mig gladare i mig själv. 
Tillfälligt förstås, alltid tillfälligt.

Ställde mig på vågen idag som sa 82kg

Vart ska jag ta vägen?
 
Inte fan vill jag vara i denna värld nu.
Men det är inte direkt så att man bestämmer över sådant 
själv. De är trots allt många faktorer till att man faktiskt är 
i liv än.

Kommentera här: